industrieoverleg

Een informele bijeenkomst voor Nederlandse game ontwikkelaars met als doel de meest relevante onderwerpen voor de Nederlandse game industrie te verzamelen, te discussiëren, en bij overeenstemming: brancheorganisaties voorzien van input of zelf actie ondernemen.

Deze bijeenkomst is bedoelt voor game ontwikkelaars en uitgevers - niet voor pers of studenten.


industrieoverleg #7 vond plaats bij:

Video call
Zoom link in 'belangrijke opmerking'.
15 Februari 2021 (Maandag)
16:00–17:30

24 deelnemers (maximaal 30 deelnemers):
Adriaan de Jongh
JP van Seventer (DGG)
Gerben Grave (Multiverse Narratives/Game Bakery)
Matthijs van de Laar (Twirlbound)
Olivier Thijssen (Ronimo Games)
Thomas Mazurel (Gobbledygook Games)
Tomas Sala (Tomas Sala )
Niel Vredeveldt (Artking Studio)
Sly Emenike (Ronimo Games)
Eric Diepeveen (Steam Data SWEEEET)
Maurice Sibrandi (Codeglue)
Derk de Geus (Paladin, DGA)
Bram van Lith (Game Drive)
René Otto (Van Iersel Luchtman)
Rohan van den Braak (BlewScreen)
Peter de Jong (Codeglue)
Bowie Derwort (Rekall Games)
Manuel Kerssemakers (Abbey Games)
Geert Nellen (Digital Dreams)
Joost van Dongen (Ronimo Games)
Peter Bruun (Amsterdam Game Lab)
Bart van der Werf (Plukit)
Martine Spaans (Tamalaki Publishing)
Dittmar Tukker (GAMEDIA)